Oro
2011-10-27 <3 12:34:04
Allmänt

Ligger just nu i sängen & fick precis en sån satans oro/ångestkänsla.. Fick ett brev hem från sjukhuset idag där det stod att "mikroskopiska undersökningar visade att dina äggledare var skadade pga en tidigare inflammation i buken" och nu kan jag inte sluts tänka på det & vara det minsta positiv! Jag kommer nog aldrig lyckas bli mamma. Jag kommer nog aldrig kunna ge min sambo det han mest av allt vill ha, det vi båda mest av allt vill ha!
Det är väldigt vanligt med missfall när man gör provrörsbefruktning och det känner jag på mig att det kommer drabba mig. Hur fan ska jag kunna tackla det?! Missfall på missfall på missfall.. Usch!

Jag vet att jag har massor med människor runt om mig som stöttar mig, men det kommer nog inte spela någon roll. Detta handlar om mig. Bara mig! Jag tror inte jag kommer kunna tackla det.

Varför ska det vara så lätt för andra att bli gravida? Varför ska det vara så svårt för mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0