Nyårsafton
2011-12-31 <3 11:59:15
Allmänt

Ett tag sen jag skrev, har väl inte mycket att uppdatera om då ingenting händer än sålänge. Men ja, det kommer väl! Märkte att jag inte kunde göra "nerhopp" i texten så allt blir som en klump av text.. Så får det bli när man är för lat för att sätta sig vid datorn & blogga via mobil. Hur som helst, idag är det som nämnt nyårsafton och jag är sådär pigg. Skulle jobbat på 5an idag 7-18 men har åkt på en duktig förkylning så fick ringa igår och lämna återbud tyvärr :( hade varit goa pengar men måste se till så jag är frisk innan jag går till gamla människor så jag inte smittar ner dem.

Idag ska vi till Jocke & Sofie i Rödeby för lite firande. Ska strax hoppa in i en dusch och sen bara slappa några timmar så håret hinner torka. Fönar jag de så blir det jätteslitet så vill undvika det.. Haha fan va jag babblar!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0