Everything happens for a reason.
2011-10-16 <3 15:17:39
Allmänt

Har packat en låda med porslinssaker idag. Förhoppningsvis så får vi plats med alla kartonger som är färdiga i huset nu, så vi kan se hur golvet ser ut nu förtiden ;)
Skämt å sido, vi behöver nog få ut så mycket som möjligt idag, för att se vad som ska slängas och sparas. Och få lite ordning och reda för här hemma ser ut som ett helvete! Haha flyttkaos!

Usch, jag skulle vilja tattuera mig! Vet bara inte vad.. Eller jo, jag vet vad det ska stå för men inte riktigt vilket motiv. Jag ska ha fem små grejer (oklart vad för nåt!) någonstans på kroppen, antagligen på vänster underarm där "gäddhänget" är typ. De fem sakerna ska stå för mamma, pappa & mina tre syskon. Har inga idéer alls, för alla andra har redan gjort det jag funderat på, typ fåglar (svalor) blommor, mm. Så trist! Men lutar mot fåglar ändå, så snyggt ju!
Nä, packa lite till!

Glöm inte, du är unik! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0