Lördag
2011-10-22 <3 11:11:47
Allmänt

Lördag idag. Flytten är igång och vi har numera endast våra sängar, tv & en bänk kvar i lägenheten. Ja våra kläder också förstås. Sen är allt i huset! Fast det blir inte riktigt ännu, vi får vänta ett tag med det då husets ägare (min sambos pappa) i stort sätt vägrar flytta innan 15 november.. Lite segt men ja! Det ska väl kanske gå och ändra på!

Hur är det med mitt ärr då? Jo, förutom att det har börjat vara och äckla sig så tycker jag att jag läker bra! Känns lite mysko inne i magen men det lär väl lösa sig det med. Iochförsig så är var inte farligt, då det är bakterier och skit som ska ut, så det är bara bra att det varar även om det ser riktigt äckligt ut.

Idag jobbar min sambo länge.. Så jag är helt ensam hemma :( ska kanske åka in till mamma men har ingen bil så jag får se. Hade varit skönt, men att sitta på ett tåg nu känns inte jättelockande faktiskt. Blä!

Nix, frukost nu & sen ringa Linda!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0