Allt tar fart.
2011-10-16 <3 09:36:21
Allmänt

Söndag, snart en hel vecka sedan operationen. Jag kan mer och mer gå runt och klara migsjälv, packar lite här och där och sådant. Känns lite bättre, även om det inte är det fysiska jag plågas av, utan det psykiska.
Iallafall, ligger fortfarande i sängen och ska strax gå upp. Kunde inte somna om när sambon gick till jobbet utan ligger klarvaken! Så är det ibland!
Har legat och spelat Wordfeud och kan inte riktigt (ännu) förstå att man kan bli beroende av det, men det kommer väl. Kul är det iallafall!

Idag slutar sambon vid 4, och då ska vi börja lasta in lite lådor i bilen för att ta med ut till vårt hus som vi ska få hyra av hans föräldrar. De kan inte ha det kvar då det är lite komplicerat med förhållandet där, äh behöver vi inte ta upp. Men dit ska vi flytta! Det är hans föräldrahem så han har vuxit upp där och det ville vi båda att våra barn med skulle göra, då det ligger skitfint vid havet! Underbart..

Men ja, nu blir det ju inga barn på ett tag så vi hinner få färdigt huset så som vi vill ha det (har sina skönhetsfläckar) och vi hinner resa, som jag alltid sagt att jag ska göra minst en gång innan jag bildar familj. Så det är så det blir!

Funderar starkt på att gå upp och äta nåt, ifall vi har något alls.. Denna veckan har det inte handlats mycket, men det är väl rätt logiskt? Haha. Så kanske handla lite ikväll eller något, återstår att se!
Ha det bra sålänge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0