Livet på en pinne
2011-10-19 <3 09:55:29
Allmänt

Usch idag är en sådan dag då man ser bebismagar överallt och bilder på massa nyfödda. Varför kan inte jag få vara som alla andra och fungera jag med? Varför ska allt som bara är skit drabba min kropp?

Livet ska väl inte vara rättvist, men aldrig trodde jag att det skulle vara SÅHÄR orättvist :( Detta drabbar en av tio personer. Tio av hundra. Varför blev jag tillhörande just den lilla procentandelen? Jag hatar livet just nu, även om det finns så mycket annat jag borde bara tacksam för och som jag haft mycket mer tur i än vad andra haft. Men vad hjälper det nu? Att få barn är ju meningen med livet och det ska inte behöva vara så jävla svårt och inte behöva göra så jävla ont!

Usch vad livet är pest och pina ibland!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0